?

Log in

WebDev [entries|archive|friends|userinfo]
WebDev

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Подробная статистика украинских доменов [Jun. 25th, 2008|06:12 am]
WebDev

seoua
На данный момент в украинских доменах сложилась ситуация полного отсутствия
какой-либо подробной статистики.
Официальная статистика предоставляет нам исключительно общее число доменов и
% прироста по ним, а многие другие данные до сих пор не были доступны в
подробном и наглядном виде.

Теперь это уже не так!

Мы рады представить Вашему вниманию проект Статистика украинских доменов -
http://uastat.com

На данный момент на сайте доступна публикация
Подробная статистика домена .com.ua. Проба пера
http://uastat.com/stat-comua/31.html

Продолжение по другим украинским доменам - следует
LinkLeave a comment

PHP-разработчик (Киев) [Jul. 5th, 2007|12:00 pm]
WebDev
bboy_igorian
[Current Mood |working]

PHP-разработчик (Киев)
 
Ведущая телекоммуникационная компания, в связи с расширением штата открывает вакансию PHP разработчика
 
Требования:
-          От 1 года опыта работы с PHP4,5
-          Хорошее знание SQL, опыт работы с MySQL
-          Базовые знания HTML и CSS
-          Законченное высшее образование в области IT (не студент);
-          Опыт анализа и работа с большим объемом информации (желателен);
-          Хороший уровень владения английским языком (на уровне чтения и понимания технической документации)
 
Основные обязанности:
-          Планирование, оптимизация, дизайн и разработка комплексных PHP приложений, администрирование базы данных;
-          Разработка интерфейсов взаимодействия информационных систем с другими продуктивными системами;
-          Разработка и доработка Intranet приложений
 
Компания предлагает:
-          Официальная заработная плата ($800 - $1000);
-          Оплачиваемый отпуск и больничные;
-          Обучение в рамках компании и перспектива карьерного роста
 
Если вы заинтересованы в данной вакансии, просьба направлять свое резюме на
Просьба в поле «Тема» указывать полное название вакансии.
ICQ: 249761693
LinkLeave a comment

сподобалось як художнику [Feb. 2nd, 2007|12:09 am]
WebDev

bullet_13
очам приємно )

http://www.polkdesign.net/

крім того, вони зробили прикольну заставку для волякабель(місяць качки)
Link1 comment|Leave a comment

міжнародний конкурс [Apr. 18th, 2006|11:51 pm]
WebDev

bullet_13
з отриманого поштою листа:

Международный Art Campus для художников “Евроинтеграция - через искусство”

14 – 20 июня, 2006
Молдова

Ассоциация ARS DOR при поддержке Организация Объединенных Наций по вопросам
образования, науки и культуры (ЮНЕСКО) приглашает художников* из Румынии,
Украины и Молдовы принять участие в Международном Art Кампусе ”Евроинтеграция -
через искусство”, который будет проходить в Молдове, в период с 14 по 20 июня,
2006.
читаті даліCollapse )
Link3 comments|Leave a comment

latest about Lookupthis.com [Jan. 16th, 2006|03:20 pm]
WebDev
gksonline
Hi,

I maintain my own websearch and online bookmark organizer. Lookupthis. Recently, I have updated this online tool and wanted to share it with others. If you find it interesting do let me know.

regards

Gurudatt
founder, www.lookupthis.com
LinkLeave a comment

мінімалізм атдихаєт : ) [Dec. 3rd, 2005|06:24 pm]
WebDev

bullet_13

http://www.banan.kiev.ua/

комєнти рулять : )

Link1 comment|Leave a comment

Найненависніші види реклами [Nov. 11th, 2005|08:47 pm]
WebDev
vfreelancer
[Tags|]

Найненависніші види реклами

The Most Hated Advertising Techniques (December 6, 2004)
автор: 2004.12.06 Jakob Nielsen і Don Norman
переклад на російську: 2005.02.10 Александр Качанов
переклад на українську: 11.11.2005 Віктор Ватаманюк [Freelancer]


Коротко: Дослідження на тему, як люди реагують на онлайн-рекламу, показали, що до деяких видів реклами люди відносяться досить негативно.
Реклама – невід’ємна частина Вебу: вона переслідує людей постійно на будь-якому сайті, не залежно від того, чи це великий портал, сайт поважної газети чи чиясь персональна сторінка. Більшість дослідників онлайн-реклами займались оцінкою того, наскільки вона успішно приваблює відвідувачів до рекламодавця. Для цього використовують найпростіші методи аналізу, наприклад, підрахунок кліків по рекламному банеру.
На жаль, жодне з досліджень не займалось оцінкою того, як самі користувачі реагують на рекламу. В результаті, сайти, що розміщували в себе рекламу, практично нічого не знали про те, як ця реклама вплине на відвідувачів сайту, а також про те, як сильно та чи інша реклама може завдати шкоди репутації сайту. Аналогічно, рекламодавці до сьогодні не знають, чи впливає їх реклама на репутацію серед тих користувачів, які ніколи по цій рекламі не клікають, і яких вона тільки дратує.
Однак, у нас є дані, які містять відповіді на ці питання. На недавно організованій нами конференції "User Experience 2004" John Boyd з Yahoo! та Christian Rohrer з eBay представили своє дослідження про те, як люди реагують на онлайн-рекламу. В цій статті я розкажу про те, як люди реагують на онлайн-рекламу, а також про деякі важливі моменти їх презентації (мої коментарі з приводу їх доповіді виражають тільки мою власну думку).
Про погане
Коли у користувачів запитали, як різні види реклами відбиваються на їх роботі в Вебі, була отримана наступна таблиця, де на першому місці стояли найненависніші види реклами.

Елемент дизайну

Відсоток користувачів , що відповіли " дуже негативно" або " н егативно"

Реклама в зринаючих вікнах (pops-up)

95%

Повільне завантаження реклами

94%

Уловки, що заставляю ть вас клікнути по реклам і

94%

Відсутність кнопки " Закрити "

93%

Реклама загороджує те, що в и хочете прочитати

93%

Незрозуміла реклама

92%

Реклама міняє зміст (контент) сторінки

92%

Реклама займає занадто багато місця на сторінці

90%

Реклама, що мигає

87%

Реклама, що рухається по екрані

79%

Реклама, що самовільно починає програвання музики

79%



Результати виведені на основі опитування 605 користувачів в 2004 році; приблизно такі ж результати були в 2002 і 2003 роках.
Зазначалося, що у людей укоренилася стійка негативна реакція на ті рекламні банери, які допускали вищезгадані погрішності. Один користувач, посилаючись на рекламний банер, який почав сам програвати музику, написав «Якщо є щось гірше зринаючих вікон, то ось воно. Я ненавиджу такі банери. Ненавиджу, ненавиджу, ненавиджу!»
Інший користувач написав наступне в книзі гостей одного великого сайту: «Вам, друзі, повинно бути стидно! Коли я прийшов на ваш сайт, я зовсім не просив вас викидати мені на екран аж три зринаючих вікна. Я не відвідую сайти для самотніх чоловіків, і не збираюсь збільшувати свій пеніс на 4 дюйми. Правду кажучи, я взагалі ніколи не користуюсь послугами, що рекламуються таким чином. Я вважаю огидним те, що ви влізли на мій комп’ютер щоб заробити на мені трохи грошенят. З цього моменту я оголошую вашому сайту бойкот і раджу це зробити кожному. До чорта вас і вашу нестерпну рекламу»
Хоч цей коментар може бути яскравим прикладом того, як користувачі реагують на зринаючі вікна, його навряд чи можна вважати оправданим, так як сайт зовсім не займався розміщенням такої реклами на своєму сайті. Як виявилось, зринаючі вікна появлялись в браузері через вірусні прогарму ("spyware"), яку користувач колись через необережність встановив на свій комп’ютер. Крім демонстрації відношення до дратуючої і недоцільної реклами, даний коментар показує те, наскільки зринаючі вікна стали асоціюватися з низькосортним змістом реклами.
Користувачі стали вживати заходи, щоб захистити себе від реклами в зринаючих вікнах. Відсоток користувачів, що заявили про встановлення програм, що блокують ці вікна, зріс з 26% в квітні 2003 року до 69% в вересні 2004 року. І цей ріст досить красномовний.
Користувачі не тільки не люблять зринаючі вікна, вони спрямовують свій гнів на рекламодавців, які створили подібну рекламу і на сайти, що розмістили її. При опитуванні 18 808 користувачів було вияснено, що 50% з них змінили своє ствлення до компанії, що дала подібну рекламу, в негативну сторону, і майже 40% опитаних заявили про таку ж зміну відношення до сайту, на якому така реклама була розміщена.

Невдоволення зринаючими вікнами росте з кожним днем: за 14 місяців з грудня 2001 року по лютий 2003 оцінка відношення користувачів до зринаючих вікон по 7-бальній шкалі спустилась на один бал вниз.
Про хороше
В Вебі не так вже і багато реклами, що дуже подобається користувачам, але деякі рекламні технології все ж викликають позитивні емоції в людей. Користувачам більш за все подобається реклама, яка:
• Чітко вказує на те, що відбудеться після кліку на неї
• соотносится к тому, что люди сейчас делают на сайте
• чітко ідентифікує себе, як реклама
• чітко описує, що саме рекламується
• дає додаткову інформацію про себе без необхідності покидати сторінку, що переглядається
Ці елементи дизайну реклами тісно пов’язані з традиційними правилами практичності в веб-дизайні: чітко показуйте, які варіанти вибору є у користувача, користуйтесь «простою мовою», і давайте ту інформацію, яка потрібна користувачам.
Уроки для веб-сайтів
Сайти, що розміщують рекламу, повинні двічі подумати перед тим, як розміщувати рекламу, яка не подобається 80-90% користувачів. В результаті, ви можете отримати незадоволеного клієнта, що може негативно вплинути на подальші перспективи сайту.
Рекламодавці можуть пропустити цю інформацію повз вуха і продовжувати робити рекламу, яку ненавидять користувачі. Якщо їм вдасться знайти сайти, що готові цю рекламу розмістити. Бо така реклама дає високий відсоток кліків. Але ж кліки – це не єдина мета. Може вам і вдасться обманути користувача і той клікне по вашому банеру, тим самим збільшивши кількість про-кліків (pro-clicks), але вам навряд чи вдасться перетворити цього пересічного відвідувача в покупця. Натомість ваша компанія отримає погану славу найназойливішого «штовхача» Мережі.
Корпоративні сайти також можуть черпнути дещо цікаве з цих досліджень навіть в тих випадках, коли вони не використовують рекламу. Багато елементів, які не подобаються користувачам в рекламі, викликають таку ж відразу в звичайному веб-дизайні, з такими ж наслідками для репутації компанії серед користувачів. На корпоративному сайті слід уникати:
• зринаючих вікон
• повільного завантаження сторінок
• оманливих "завелкалочек", "туманних" посилань і інших елементів, які спонукають відвідувача інстинктивно клікнути по лінку
• матеріалів, які занадто розмито говорять про щось
• елементів сайту, які "бігають" по сторінці
• звукових файлів, які починають відтворюватись автоматично при завантаженні сторінки
Всі ці елементи визначались як проблемні і в звичайних тестах на веб-практичність, не пов’язаних з рекламою, і я про них казав вже давно. Так як ці елементи тісно асоціюються у користувачів з ненависними рекламними технологіями, це ще одна хороша причина усіма зусиллями уникати їх на солідних сайтах.

Джерело: http://www.webmascon.com/
Link1 comment|Leave a comment

створення спільноти [Nov. 9th, 2005|09:49 am]
WebDev
vfreelancer
[Tags|]

Створена спільнота webdev...

В майбутньому тут буде розміщуватись інформація пов'язана головним чином з сайтобудуванням та усім, що з цим пов'язане! :) Інформація буде публікуватись виключно українькою мовою.
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | later ]